pernillashundar

Alla inlägg under juni 2010

Av Pernilla Larsson - 28 juni 2010 15:47

Nu ger jag mig in i bloggvärlden igen och hoppas jag blir bättre på att skriva vad vi hittar på än jag gjort i min tidigare blogg.


Senaste sök träningen gick si så där   

Plats o väder: Horna, soligt och varmt.


4 första skicken var hitt-övning gick bra, här hade jag för Sirpa kända figgar.


5:e skicket var känd figge med lösrulle, gick också jättebra!


6:e skicket, ny figge så kom Sirpa in utan rulle...tog det som ett tomskick och skickade i stället på andra sidan, Sirpa vek av tidigt så jag gick ut där hon vek av och skickade igen och igen innan polletten trillade på plats.


7:e skicket hade jag flyttat fram, även närmre och önskade hitt-övning, nu fick fröken massor av mys och "sutte-tub", tyvärr kom hon in med lösrulle så jag gjorde påvis. Även om det  inte blev som jag hade tänkt så gick det bra.


8:e skicket var nära-figge o hitta, BINGO   !!!


Utvärdering: Behöver träna med nya figgar och ska ge klara instruktioner hur jag vill att figgarna ska agera.



Av Pernilla Larsson - 24 juni 2010 11:17

Välkommen till Pernilla, Sirpa och Gissas nya blogg   !!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards