pernillashundar

Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Snart advent

Av Pernilla Larsson - 17 november 2011 18:03

Ja, som sagt Advent närmar sig med storm steg   .

Just nu jobbar jag hel tid och hundarna blir tyvärr lidande för det . Har inte tränat något nämnvärt på sistone men härliga och mindre härliga promenade blir det.

  En knasa som jag längtar till snön kommer och ljusar upp det hela. Det är ju mörkt både på morgonen och kvällen...har investerat i nya reflexvästar och blink halsband till båda hundarna. Sirpa lyser i gult och Gissa i orange. Jag är nästan lika snygg som dogsen i väst o pannlampa. Förstår inte varför barnen inte vill hänga med på promenad    

Lite vinter bilder från i vintras...


 

Smyger....




Tuffs, Sirpa & Gissa men någon vill inte sitta i snön   




  Min älskade Sirpis   



Från oss alla till er alla en riktigt mysig advent om vi inte hörs innan   

Pernilla, Sirpa & Gissa

 
 
Marie, Wilda & Blix

Marie, Wilda & Blix

23 november 2011 11:10

Ja, snart är det jul och allt :o)!!
Längesen vi sågs nu, ska vi inte försöka få till någon träning snart?! Jag skulle kunna nu på fredag eller lördag - vad säger du om det?!
Ha det gott, vi hörs och ses!
Kramar från oss!

http://www.marieshundsida.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla Larsson - 26 september 2012 09:14


  Sirpa och jag gör mer saker tillsammans än det ser ut som här   .   Vi har träffat Marie, Wilda & Blix en del under hösten   . Då vi har tränat lydnad, uppletende, spår och även sök. Superkul att vi kommit igång igen med våra härliga träning...

Av Pernilla Larsson - 30 september 2011 17:52

    Igår den 29/9 blev vår lilla "Skrutt" 2 år. Var har åren tagit vägen? Jag tänker henne som valp fortfarande                            Här kallades hon fortfarande "Mini"   Liten sötis när vi var hela familjen och hälsade på hos uppföda...

Av Pernilla Larsson - 22 september 2011 20:39


Sirpas bror Svennis har lämnat jordelivet endast 5 1/2 år gammal   .     Våra tankar går till Margita, styrke kramar från oss    ...

Av Pernilla Larsson - 19 maj 2011 14:26

Jisses, vad tiden rinner iväg. Våren är snart förbi och en ljuvlig sommar har vi framför oss. Vad har vi pysslat med sen sist...   Mesta "lediga" tiden går åt till husrenovering och tjejernas fotboll. Men även våra fyrbenta vänner får sin tid... ...

Av Pernilla Larsson - 14 mars 2011 12:54

Hej hopp...  !!   Igår var jag och Mira och gick med hundarna vid stranden i Yngsjö. Där var en hel del snö kvar. Det blev en härlig promenad både vi och hundarna njöt. Här kommer lite bilder som Mira tog med sin mobil...       Dragkamp...

Ovido - Quiz & Flashcards