pernillashundar

Alla inlägg under september 2011

Av Pernilla Larsson - 30 september 2011 17:52

    Igår den 29/9 blev vår lilla "Skrutt" 2 år. Var har åren tagit vägen? Jag tänker henne som valp fortfarande   


                      Här kallades hon fortfarande "Mini"


Liten sötis när vi var hela familjen och hälsade på hos uppfödaren.


    Gissa har en fantastisk kontakt med Mira när de tränar  . Var och tittade på dem i tisdags när de tränade agility. Även om jag dök upp mitt i så brydde hon sig inte alls om mig. När båda kom fram till mig och jag skulle klappa henne så släppte hon inte Mira med blicken utan hade full fokus hela tiden...

Så härligt att se   



Trevlig helg alla  

Pernilla, Sirpa & Gissa

Av Pernilla Larsson - 22 september 2011 20:39

Sirpas bror Svennis har lämnat jordelivet endast 5 1/2 år gammal   .


 

Våra tankar går till Margita, styrke kramar från oss   

Ovido - Quiz & Flashcards